Birta aruncă banii orădenilor pe reclame pompoase, în timp ce orașul se afundă în datorii

Zilele trecute, 𝐝𝐥. 𝐁𝐢𝐫𝐭𝐚 𝐚 𝐚𝐥𝐞𝐬 𝐬𝐚̆-𝐬̦𝐢 𝐟𝐚𝐜𝐚̆ 𝐫𝐞𝐜𝐥𝐚𝐦𝐚̆ cu un 𝐚𝐧𝐮𝐧𝐭̦ 𝐩𝐥𝐚̆𝐭𝐢𝐭 𝐝𝐢𝐧 𝐛𝐚𝐧𝐢𝐢 𝐜𝐞𝐭𝐚̆𝐭̦𝐞𝐧𝐢𝐥𝐨𝐫 📢: ” 𝑶𝒓𝒂𝒅𝒆𝒂 𝒇𝒂𝒄𝒆 𝒔𝒆𝒏𝒛𝒂𝒕̦𝒊𝒆 𝒊̂𝒏 𝒍𝒖𝒎𝒆” a titrat un cotidian central. Un titlul perfect pentru campania electorală, doar că dânsul a uitat să menționeze cum a ajuns agenția americană Fitch să revizuiască ratingul municipiului.

În luna martie, ca urmare a performanței Guvernului condus de președintele PSD, dl. Marcel Ciolacu, agenția Fitch a revizuit perspectiva economică a ratingului de țară al ROMÂNIEI de la negativ la stabil 👍.

Decizia a făcut ca în mod 𝐀𝐔𝐓𝐎𝐌𝐀𝐓 să fie revizuite perspectivele celorlalte 5 Municipalități din România care 𝐏𝐋𝐀̆𝐓𝐄𝐒𝐂 agenția de rating pentru a fi evaluate și anume: Oradea, București, Brașov, Buzău și Sectorul 4 din București 🇷🇴. 𝐓𝐎𝐀𝐓𝐄 au același rating❗️

Desigur, 𝐝𝐥. 𝐁𝐢𝐫𝐭𝐚 𝐧𝐮 𝐞𝐬𝐭𝐞 𝐟𝐢𝐧𝐚𝐧𝐭̦𝐢𝐬𝐭, a fost probabil ”tradus” de echipa sa de campania: i s-a părut că orădenii vor vedea în acest anunț confirmarea că la Primărie lucrurile merg ca unse 🔄.

Ce este însă și mai rușinos pentru echipa PNL e faptul că niciuna din celelalte Municipalități (conduse de 2 edili de la PSD, 2 de la USR) nu au ales să-și facă o 𝐫𝐞𝐜𝐥𝐚𝐦𝐚̆ 𝐞𝐱𝐚𝐠𝐞𝐫𝐚𝐭𝐚̆💸. pe fondul acestei situații.

Oricine înțelege cum funcționează zona financiară, râde de astfel de anunțuri pompoase, care nu au nicio valoare 😂.

Concluzia: dl. Birta vânează distincții fără valoare în mediul online, pentru a acoperi situația dezastruoasă a datoriei publice în care s-a cufundat Oradea în ultimii 4 ani, și pe care o voi prezenta orădenilor în zilele următoare.

#AlternativaPSD#PSDOradea#PSDBihor

(Sursa: wwww.fitchratings.com).

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Scroll to Top